1) Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptujeme Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) Objednání zboží a služeb
Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova 24 hodin denně. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - obědnávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovující daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
3) Potvrzení obědnávky
Objednávka je přijata do 36 hodin, potvrzení Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) Zrušení objednávky
Každou objednávku můžete zrušit do 24 hodin a to telefonicky, či e-mailem bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednávaného zboží či služby.
5) Způsoby platby
Platba hotově na pobočce nebo dobírkou. Při nákupu dobírkou platíte při převzetí zásilky na své poště 50 - 250 Kč. Cena poštovného se bude odvíjet od velikosti a váhy každého kusu zboží.
6) Doručení
Doporučená zásilka - dobírka Česká pošta - 150/ks.
Právo na vrácení zboží
Máte zakonné právo zboží bez udání důvodu vrátit do 14-ti dnů od jeho doručení a požadovat vrácení peněz za zboží. Zboží neodesílat na dobírku. Vrácení projednat emailem nebo telefonicky. Bez nároku na náhradu poštovného.
Výměna zboží
V přídadě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vymněníme za nové. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vymněňováním nese v plné výši kupující.
Reklamace a záruka
V případě reklamace vyřídíme k Vaši spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboži po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé dopravcem neručíme.
Záruka se nevztahuje na
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použítím výrobků
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30-ti dnů od jejího vzniku, tedy převzetím zboží námi. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním, zneužitím a použitím třetí osobou. Jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
Dodávky do zahraničí
Do zahraničí zasíláme pouze v případě, že bude platba převedena předem převodem na náš účet.